Voting

söndag 8 november 2009

Tapetserings dax

Nu ska jag upp och tapetsera för de blev ingen tapetsering i fredags för det tog tid att få loss de gamla tapeterna,satt som berget antagligen eftersom de var övermålade två gånger tidigare. Men efter mycket skrapande och pill är det dax att sätta upp tapeterna, de ska bli spännande att se resultatat om det blir som jag tänkt.....
Och i går blev det heller inget gjort för vi var och shoppade på fm och bjudena till Anton på kvällen. Vi fick jätte god kycklingpaj med tapasplock mmmmm...
Tjejerna köpte vinterkängor som de blev jätte nöja med,presentkorten som de fick i födelsedags present av moster Petra och Morgan kom nu väl till pass.
Jag var inne i fantastisk tyg affär som hade så mycket tyger och det var billiga.Köpte möbeltyg som jag ska klä om en soffan med,på måndag är jag ledig så då tar jag kanske tag i det! Fårse hur de blir dan går ju så fort när man är ledig,
tyvärr så ska jag på möte kl 4 så dagen blir extra kort. Men "jag vill..." hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar