Voting

söndag 15 november 2009

Mycket har hänt i Amandas rum

Mycket hade hänt i Amandas rum när jag kom hem från min härliga weekend i Kiel tillsammans med tjejerna på jobbet. Min man hade gjort så mycket när jag varit bortrest han hade målat fönstret, dörren och elementet. Laggt in heltäckningsmattan och satt dit listerna, häng upp belysning i taket. De var en härlig överraskning, så nu kan jag sätta igång med inredning detaljerna, har redan varit och shoppat saker till rummet. De ska bli såå kul att få fixa och dona de sista detaljerna. Snart så få vi se Amandas reaktion på förvandlingen, tror att hon kommer att bli så nöjd och överraskad.
Hon kommer förhoppningsvis att trivas och vilja vara i sitt eget rum och umgås med sina kompisar där.

1 kommentar:

  1. det har blivit så underbart bra. och bättre och finar ekommer de bli..kramen

    SvaraRadera